Kontaktní formulář
Tým linky tvoří psychologové, psychiatři, terapeuté, sociální pracovníci a další vyškolení odborníci z řad pomáhajících profesí. Jsme Vám k dispozici po všechny dny v týdnu, odpověď zasíláme maximálně do 3 pracovních dnů. V případě potřeby dlouhodobější spolupráce Vás konzultanti linky rádi propojí s některým z terapeutů sítě Diabasis. Pro usnadnění komunikace můžete v rámci prvního kontaktu upřesnit kraj, ve kterém žijete, abychom Vám mohli případně doporučit terapeuta poblíž místa Vašeho bydliště.
Služby linky Help Diabasis poskytujeme našim klientům bezplatně. V případě návazné spolupráce s některým z terapeutů sítě se platební podmínky odvíjí od možností daného terapeuta (smlouva se zdravotní pojišťovnou či přímá platba).
Pro všechny konzultanty je závazný etický kodex pracovníka linky a povinnost zachování mlčenlivosti. Veškeré informace, které uvedete, jsou anonymně zpracovávány pouze pro statistické a výzkumné účely Diabasis.
Etický kodex konzultanta Help Diabasis:
Služba help-Diabasis je bezplatná služba, která umožňuje klientům obracet se na sdružení Diabasis s dotazy a žádostí o pomoc v případě psychospirituální krize a příbuzných tematických okruhů.
Služba je realizována prostřednictvím e-mailové komunikace.
Odbornou pomoc poskytují a odborně garantují vybraní a k tomu vyškolení pracovníci.
Pracovník se aktivně zajímá o problém klienta a snaží se doporučit nejvhodnější formu pomoci a podpory. Pomoc klientovi spočívá zejména v poskytnutí informací a kontaktu na terapeuta sítě Diabasis nebo jiného vhodného odborníka. Pracovník neposkytuje internetové poradenství ani terapii po internetu.
O kontaktech s klienty vede pracovník záznamy, forma vedení záznamu je podrobně upravena v metodice.
Povinností pracovníka je zachovávat naprostou mlčenlivost a respektovat anonymitu klienta, pokud si klient zachování anonymity přeje. Všechny informace sdělené klientem jsou považovány za důvěrné, pokud to neodporuje zákonům ČR.
Na klienta nesmí být vykonáván jakýkoliv nátlak, který se týká přesvědčení, náboženství, politiky nebo ideologie. Pracovník respektuje jedinečnost každého člověka bez ohledu na jeho původ, etnickou příslušnost, rasu, či barvu pleti, mateřský jazyk, věk, zdravotní stav, sexuální orientaci, ekonomickou situaci, náboženské a politické přesvědčení a bez ohledu na to, jak se podílí na životě celé společnosti.
Pracovník nesmí používat službu k uspokojování svých obchodních, sexuálních, emociálních, náboženských aj. potřeb či přání.
Pracovník služby prochází před započetím služby výběrem a školením, jejichž výsledkem jsou schopnosti, vlastnosti, vědomosti a dovednosti odpovídající potřebám práce ve službě help-Diabasis. Po celou dobu práce ve službě Help-Diabasis vystupuje jako člen týmu a má k dispozici intervizi, supervizi a podporu. Supervize jeho práce je pro něj povinná ve sjednaném rozsahu.
Všechny kontakty